Jag såg döden i vitögat
(null)

(null)
(null)

Cykling är min meditation på sommaren och skidåkning på vintern. 

Det har tagit mig 2 år att fysiskt ha kommit tillbaka efter att jag blev svårt sjuk 2016 med flera veckors sjukhusvistelse, cellgifter och massor av cortison. Sjukdomen var utlöst troligast av den stress vi utsattes för av de stalkers som under flera år trakasserade Rocky och oss, sa läkarna.


Jag har alltid varit en jäkla fighter och har tagit mig igenom många, som jag upplever det, omöjliga livssituationer.

Redan där i sjukhussalen juli 2016 när läkarna sa att jag varit 4 timmar från döden, så bestämde jag mig för att komma tillbaka - starkare än någonsin.

Min tid var inte inne bestämde jag mig för att tänka. Positivt tänkande är den bästa av mediciner.


Det har många gånger känts omöjligt. Tröttheten av alla mediciner och sjukdomen,  har varit totalt utmattande det mesta av tiden. Det kändes som tårarna inte kunde ta slut och livet rann ur mina händer många gånger.


Jag har alltid tränat 5-6 dagar i veckan och det var det som räddade mitt liv den gången 2016. Därför har jag hela tiden fortsatt att träna, försiktigt varje dag sen jag blev sjuk. Från början kunde jag varken, stå, gå eller sitta. Men skam den som ger sig 😈💪🏻❤️

När jag tränar så rensar jag huvudet och kommer på bra ide'er. Det bästa när man är arg är att träna bort ilskan. Efteråt känner man sig kraftfull.

Varje dag tänker jag på att jag såg döden i vitögat men vann kampen.

Motion, sömn och hälsosam mat är ett måste för en god hälsa och förhoppningsvis ett längre liv.

(null)

(null)

I höst kommer min revansch och comeback med råge och jag ser så fram emot detta, mer än jag någonsin gjort. Jag har två hemligheter som kommer att bli sååå roligt att dela med er framöver.

Kram från mitt hjärta ❤️

(null)